Suit-Up

1:18 PM


Son zamanlarda kırmızı halıları kasıp kavuran takım elbise trendine bayıldığımı söylemiş miydim?
Maskülen parçalara kadın dokunuşu değdiğinde ortaya çıkan muhteşemliğe bayılmamak mümkün mü peki? Sanmıyorum..

Kırmızı halıda, bir programa katılırken, gece dışarı çıktığında ya da sadece giymek istediğinizde. Her ortama uygun olduğunu düşündüğüm takım elbiseler gerçekten çok güzel duruyor Hollywood bayanlarının üzerinde. Kendine yakıştıramayan, güzel taşıyamayanlar da olmuyor değil ama biz işin pozitif tarafına bakalım.

Siz de benim gibi bu akıma tutuldunuz mu?


You Might Also Like

2 comments

  1. Fuldencim hepsi birbirinden güzel seçimler özellikle çalışırken giyinmek için ideal.Victoria Beckhamınki ayrı bir asil durmuş sanki. Bu arada benim çalışma stilini eklediğim bir post hazırladım altına da blogger arkdaşmarımın bu tarz yayınları varsa eklemesini rica ettim eğer senin de varsa ekleyebilirsin farklı fikirler ve trafik yardımlaşması olması amaçlı:)
    sevgiler.

    ReplyDelete