2014 Altın Küre Ödülleri (Part 2)

10:42 PM

Kırmızı halı hakkında yorum yapmaya ve çeşitli eleştirilere bu partta da devam ediyorum..


Ödül sezonuna ve 2014 başlarına adını yazdıran isimler kesinlikle hamileler. O kadar çoklar ve her etkinliğe katılıyorlar ki onlardan konuşmamak imkansız. 
Olivia Wilde gecenin açık ara farkla en iyi hamilesiydi. Gucci Premiere elbisesi ile gösterdiği hatları kesinlikle muhteşem görünüyordu. Stilini çok sevdiğim için hamileliğinde de kendinden ödün vermemesi çok hoşuma gitti. İhtiyacı olan tek parıltı kendinde saklıydı. Ne yazık ki aynısını Kerry Washington için söyleyemeyeceğim. Onun da parıltısı vardı fakat Olivia Wilde ile yarışamayacak kadar. Balenciaga'dan özel tasarım giyse de kazanan kesinlikle Olivia Wilde oldu.


Sandra Bullock'un kabuğundan çıkıp da sıradışı şeylerin peşinde olmasını çok sevdim. Ama bu Prabal Gurung elbisenin kendisi için doğru seçim olup olmadığına bir türlü karar veremedim. 


Aynı kırmızı halı ve aynı tasarımcı tarafından yapılan elbiseler ama taşıyış olarak birbirinden farklılar ki. Zooey Deschanel ne yapsa benim için bir olmamışlık hissi oluyor. Tıpkı geceye baştan aşaüı Oscar de la Renta imzalı bu kıyafetle katılması gibi. Kendisinin en iyi kırmızı halı görüntülerinden biri olduğunu kabul ediyorum ama kesinlikle o gecenin en iyilerinden biri değil.
Michelle Dockery ise Oscar de la Renta elbisesine tamamen hakkını veriyor. Görünümündeki her şey çok güzel ve tam olması gerektiği gibi. En ufak bir şeyi bile değiştirmezdim.


Naomi Watts gümüş Tom Ford elbisesi içinde kelimenin gerçek anlamıyla parlıyordu.
Reese Witherspoon'un mavi Calvin Klein elbisesinin sadeliğine bayılmamak elde değil.
Cesur renkleri seçerek kırmızı halıda iddialı ama yine de kendisine uyan bir görünüm seçen Julie Bowen'ın elbisesi Carolina Herrera. Bir kez daha söylüyorum ki Kaley Cuoco'ya evlilik yaradı. Rani Zakhem couture elbisesi ona çok yakışmış.

Kırmızı halının vazgeçilmezi olan siyah bu ödül töreninde en iyi şekilde kendini göstermiş.
Abartılı kıyafetlerin aranan ismi olan Sofia Vergara iddialı siyah Zac Posen elbisesiyle şahane görünüyor. İlgiyi biraz olsun üstüne çeken bebek mavisi kolyesine ise bayıldım.
Konu Jessica Chastain ve Givenchy olunca hata payı sıfıra düşüyor. Tek kelimeyle muhteşem!
Girls dizisinin iyi giyindiğini düşündüğüm tek oyuncusu Allison Williams siyah beyaz Alexander McQueen elbisesi içinde çok güzel görünüyordu.Tercihlerinden çoğu zaman memnun olmam ama Emma Roberts geceye giydiği siyah Lanvin elbisesiyle ayrı bir güzel olmuş.


Ne kadar ertelemeye çalışsam da bunu da yapmak boynumun borcu. Gelelim kırmızı halının bana göre en kötü olan isimlerine.

Cart sarı Zac Posen elbisesi, duruşu, saçı kısacası her şeyiyle açık ara kırmızı halının en kötüsüydü Lena Dunham.
Taylor Swift bu pempe siyah Carolina Herrera elbiseden çok daha iyilerini yapabilirdi bence. 
İşte bu gerçekten de görmek istemediğim bir görüntü. Emilia Clarke gibi güzel bir kadının böyle kötü bir Proenza Schouler elbisenin içinde olması fiziksel olarak acı veriyor.
Elbise güzel, giyen daha da güzel. Ama bence ne yeri ne zamanı. Belki başka bir etkinlikte Zoe Saldana'ya bu Prabal Gurung elbiseyi yakıştırabilirdim.

Sizin için 71. Altın Küre Ödüllerinin kırmızı halısı nasıldı?

You Might Also Like

0 comments