Ne Farklı Olabilirdi? - Kristen Stewart

2:00 PM


Üzerinden çok uzun zaman geçmiş olsa da (neredeyse bir sonraki gerçekleşecek) Kristen Stewart'ın Akademi Ödülleri'ne giydiği Reem Acra elbiseyi bir türlü aklımdan çıkaramıyorum. 

Her ne kadar bu önemli geceye koltuk değneklerine rağmen katılıp herkesi büyülemeyi başarsa da kıyafeti benim için olmamıştı. Fitting gibi önemli bir eksiğin yanı sıra onu çok daha farklı bir görünümde görmeyi bekliyordum ben. 

Kendisini ne kadar sevsem de hem elbise seçimi hemde saç modeli bakımından büyük bir yanlış yaptığını da söylemeden geçemeyeceğim. Saçına karışamam belki ama elbise için daha çok yakışacağını düşündüğüm 4 seçenek sunuyorum kendisine. 


Bu sefer her zamankinden çok daha farklı bir şey denemek ve kıyafetlerin Kristen üzerinde nasıl durduğunu görmek istedim. Umarım beğenmişsinizdir :)

(soldan sağa doğru sıralanacak şekilde)
1. Zuhair Murad couture 
2. Christian Dior couture
3. J. Mendel
4. Reem Acra

Bana göre bu dört seçenekten herhangi biri Oscar gecesinde giydiğinden daha iyi olurdu. Ben seçmekte çok zorlandım, bakalım siz ne karar vereceksiniz.


You Might Also Like

3 comments

  1. 3. elbiseye bayıldım! Kristen'ı böyle siyah-beyaz desenli bir elbise içinde görmeyi çok çok isterim! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim de favorim 3 ve 4 oldu. 3 numarayı giymesini çok isterdim.

      Delete
  2. I like the striped gown!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete