Şık Şıkıdım: Dakota Fanning (x2)

3:13 PM


Dakota Fanning 70. Venedik Film Festivali'nin 3. gününde "Night Moves" filminin galasına muhteşem bir Elie Saab elbise giyerek katıldı.
Sonbahar Couture koleksiyonuna ait olan bu mükemmel v yakalı lacivert elbisesi ile göz kamaştırıyordu.

Elie Saab'ın Haute Couture koleksiyonundan kırmızı halıya ilk taşınan parça bu oldu ve Dakota da onu kusursuz bir şekilde taşıyor. Tek şikayetim ise ince telli saçlarını sürekli aynı şekilde bırakıyor olması. Biraz değişiklik iyi olurdu bence. Özellikle böyle bir elbiseye toplu saç yakışırdı.


Aynı günün biraz erken saatlerinde filminin basın toplantısında daha gündelik ve sade bir görünüm içindeydi.

Kırık beyaz kocaman ceplere sahip Alexander McQueen elbiseyi kendisine çok yakıştırdım. Bir tek o böyle değişik bir elbiseyi başarıyla taşıyabilirdi.
Farklı renkteki ayakkabıları, doğal makyajı ve her zamanki düz saç modeliyle çok şık görünüyordu.

Sizce de iki görünümün ikisi de şık şıkıdım değil mi?

You Might Also Like

1 comments

  1. Ben McQueen'li beğenmedim ama Elie Saab ile rüya gibi olmuş!!

    http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

    ReplyDelete