Karaktere Bürün: The Carrie Diaries

7:03 PM

Carrie Bradshaw'ın Sex and the City'den önceki halini merak edenler ve 80'le modası takipçileri için birebir bu dizi. 

Ben daha çok ikinci gruba giriyorum. Bana göre dizinin kostümleri dizinin kendisinden daha güzel.
Bu nedenle en sevdiğim üç karakterin stillerini biraz daha irdelemek istedim.


Dizideki en favori karakterim olan Larissa ile başlayayım dedim. Interview dergisinin moda editörünü canlandıran Larissa cesur renk ve desen seçimleriyle öne çıkmayı seviyor. 
Abartılı aksesuarları, canlı renkleri ve bayıldığım aksanıyla onu sevmemek diye bir seçenek yok benim için.


Asıl kızımız Carrie'ye gelecek olursak onun da renkli ama daha hanım hanımcık bir stili var.
Sex and the City'nin Carrie'si ile uzaktan yakından alakası yok. 
New York ve evi arasında birçok değişime uğruyor, buna giyimi de dahil.
Umarım dizide ilerledikçe onun daha da cesurlaştığını ve kalıbından çıktığını görürüz.


Biliyorum, çoğunuz bana katılmayacaksınız ama Carrie'nin kardeşi Dorrit'i de çok tatlı buluyorum.
O karamsar ruh halleri, kuralları yıkmak için her daim hazır olması ve ergen havalarını bir kenara bırakıp da giydiklerine odaklanmayı seçiyorum ben.
Her zaman olmasa da çoğunlukla onun giydiği kazaklara sahip olasım geliyor.

Sizin stilini en sevdiğiniz The Carrie Diaries karakteri hangisi?

You Might Also Like

0 comments