MuchMusic Video Ödülleri 2013

2:00 PM

16'sında Kanada'da gerçekleşen müzik ödül töreni bana göre pek de ilgi çekici olmayan bir etkinlik olmuş ama katılımcıları yorumlamaya değer gerçekten.


Kırmızı halıdaki hanımlarımızı soldan sağa doğru yorumlayacağım.

Taylor Swift: Sanki benim dediklerimi duymuş gibi Taylor bu gece o her zamanki alışıldık minik diva havasından biraz uzaklaşarak yaşına ve o güzelim fiziğine göre giyinmiş. Gerçekten de şok oldum onu görünce. Herve Leger by Max Azria elbisesi vücudunun güzel hatlarını ortaya çıkararak muhteşem bir iş yapmış. Aksesuar seçiminde sade olmayı seçen Taylor Christian Louboutin ayakkabılarıyla yine de iddiasını korumayı başarmış.
Bana göre gecenin en iyisiydi. Keşke hep böyle şaşırtsa beni.
Naya Rivera: Glee dizisinin güzel yıldızı harika fiziğini esrarengiz bir biçimde hem gözler önüne seriyor hem de gizliyor. Izmaylova ipek tulumu ile kesinlikle muhteşem duruyor. Bence bu tam ayarında bir seksilik olmuş.
Demi Lovato: Genç şarkıcı geceye keskin hatlarıyla zincir detaylı Saint Laurent siyah elbise ile katılmış. Küçük siyah elbise ile kolaya kaçarak güvenli davranmış fakat seçiminden dolayı hiç memnun değilim. Başka bir modelde başka bir elbise ile daha şık olabilirmiş.

Pretty Little Liars dizisinin iki güzel oyuncusu Shay Mitchell ve Lucy Hale bana göre her zamanki hallerindeler.
Taylor nasıl minik diva olmayı seviyorsa bu ikili de tarzlarına sadık kalmayı çok seviyorlar. Özellikle de Lucy.
Çünkü kabul etmeliyim ki Shay ara sıra şaşırtmayı çok iyi beceriyor.
Shay'in ten rengi ile uyumlu iki parçalı kıyafeti Clover Canyon. Lucy Hale'in ise değişik aksesuarlarla tamamladığı beyaz elbisesi Amen.

Bir iki ismin öne çıktığı ortalama bir kırmızı halı etkinliğinin daha sonuna geldik. Peki sizin geceye dair düşünceleriniz neler?

You Might Also Like

0 comments