Eleştirmenlerin Seçimi TV Ödülleri 2013

1:07 PM

Pazar gecesi Eleştirmenlerin Seçimi TV Ödülleri'nde ödüller sahiplerini buldu.
Tabii ki ben kimin ne kazandığından çok kimin ne giydiğine dikkat ettiğim için gecenin benim için en ilgi çekici anına odaklanacağım.
Yani kırmızı halıya.


Gecenin bana göre en şık ismi 'Shameless' dizisinin güzeller güzeli oyuncusu Emmy Rossum oldu.
Kırmızı, sırt dekolteli Naeem Khan elbisesinin içinde göz kamaştırıcı bir şıklık sergiliyor kesinlikle.
Koyu renk saçı, abartıya kaçmayan kırmızı rujunun tamamladığı makyajı ve gümüş takıları ile kırmızı halıda kırmızı ile nasıl muhteşem olacağının kanlı canlı örneği olmuş adeta.


Büyük bir hayal kırıklığı içerisindeyim.
Her zaman en şık giyinen listelerini sallayan, kırmızı halının prensesi dediğim, yerlere göklere sığdıramadığım Diane Kruger'ı bu halde görmek benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.

Normalde en kötü kıyafet bile onun giymesiyle başka bir hale girer ama anlaşılan o ki bu, Nina Ricci elbise için geçerli değilmiş.
Halbuki podyumdaki halini çok beğenmiştim. Demek ki podyum ara sıra yanıltıcı olabiliyor.

Bir sonraki sefer daha iyi olmanı istiyorum Diane.


Amerika'nın en büyük dans şovu 'So you think you can dance' programının sunucusu Kat Deeley her zamanki gibi oldukça hoş.
Podyumda mankenin taşıdığından daha iyi taşıdığı altın işlemeli elbisesi Monique Lhuillier imzası taşıyor.

Fazlasıyla göze çarpan ruj renginin dışında makyajını sade tutmasını sevdim.
Tek gözüme batan şey ise saçları oldu. Elbiseyi ön plana çıkarmak için saçlarını arka plana atsaymış çok daha iyi olurmuş.


Ben Malin Akerman'ı sevemiyorum, olmuyor işte. Sorun onda mı yoksa bende mi emin değilim ama durum bu.
Kırmızı halıdaki tercihlerini de genelde kötü bulurum.

Bu gece ise Azzaro elbisesinin içinde benim için ortalamanın biraz üzerinde bir görünüm sunuyor.
Ayakkabı seçimini onaylamasam da elbise gerçekten çok güzel.


Vee gelelim gecenin bana göre en kötü giyinen ismine.
The Big Bang Theroy dizisinin güzel oyuncusu Kaley Cuoco çoğu zaman ve çoğu etkinlikte benim için en kötü giyinenler listesinde yer almıştır. Bu sefer de bir değişiklik olmadı.

Gelinliğimsi/nedimemsi Paule Ka elbisesine küçük dokunuşlarla değişiklik getirmeye çalışmış fakat yine de başarılı olamamış.
Üzgünüm Kaley ama bu elbise ile sadece kız arkadaşının düğününe gidebilirsin.(Hatta sen ona bile giyme bunu) Seni giydirmesi için kime para veriyorsan da buna bir son ver.

Diğer katılımcılardan daha çok öne çıkan 5 ismi bu şekilde değerlendirdim.
Sizin de görüşlerinizi duymak isterim.

You Might Also Like

0 comments