CFDA Moda Ödülleri 2013

9:48 PM

CFDA Ödülleri sadece moda camiasının yeni yetenekleri keşfetmek ve keşfedilmiş yetenekleri ödüllendirmek adına düzenlenen bir gece değildir.
CFDA Ödülleri, Met Gala'dan sonra modanın en moda gecesidir.

Adaylıkların kim olduklarını bu yazımda açıklamıştım. Kimin ne kazandığına bakmadan önce gecenin katılımcılarını eleştirmek istiyorum.


Her zamanki gibi gecenin bana göre en iyi görünümü ile başlamak istiyorum.
Son zamanlarda daha bir güzel giyinmeye başlayan Nicole Richie 3 Haziran akşamı ödül töreni için Marc Jacobs Sonbahar 2013 koleksiyonundan oldukça seksi bir parça seçmiş.

Sırtının derin dekoltesinden başka hiçbir şeye ihtiyaç duymamış belli ki. Sade bir makyaj ve elbiseyi daha da öne çıkarmak için topuz yaptığı saçlarını çok sevdim.
Çantası da tüm görünümle uyumlu ama o ayakkabılar yok mu! Onları görene kadar her şey güzeldi benim için.
Ama her güzelin bir kusuru olur değil mi?


Bana göre gecenin bir başka güzel ismi de Jessica Chastain. Çabasız bir şekilde şık olmanın kanlı canlı örneğini güzeller güzeli Givenchy elbisesinin içinde sergiliyor.

Kırmızı halıda hem gösterişli hem de sade kıyafetlerin içinde aynı şıklığı nasıl sergiliyor bilmiyorum ama iyi ki de yapıyor.
Arkada toplanan saçları, neredeyse gözükmeyecek bir makyaj ve minimum takılarıyla söylenecek tek şey muhteşem olduğu.


Genç yıldız Hailee Steinfeld moda ile eğlenmeyi gerçekten seviyor. Ve ben de onun modayla eğlenmesini seviyorum.
Yaşına uygun, eğlenceli ve yine de şık olan iki parçalı kıyafeti Suno'dan. 
Daha başka söylenecek ne var bilmiyorum, o kadar beğendim ki kelimelerim tükendi.


Bir tanrıçanın dolgun fiziğine sahip olan Sofia Vergara bedenini daha da mükemmel gösteren Herve Leroux elbisenin içinde ışık saçıyor resmen.

Belirgin silüeti ve yeşilin bu renginin ten rengine fazlaca yakışması bir parça da mücevher tam on ikiden vurmasını sağlamış.


Bu tarz etkinliklerin çok konuşulan isimlerinden olan Olivia Palermo cesur kıyafet ve aksesuar seçimi ile yine kendinden bahsettirmeyi başardı.

Kıyafetini çok sevdim, bir hareketliliği var ve ona çok yakışmış. Takıları ile el çantası da bir şekilde uyuyor. Ama o ayakkabılar kesinlikle olmamış. Bütün ilgiyi kıyafetten kendi üzerine çekmeleri bir yana tüm görünümü bozuyor.

İnce bantlı, kıyafetinin rengine uygun bir sandalet ile bence gecenin en iyisi olabilirdi.


Her kıyafeti güzel gösterecek muhteşem vücutları ile modeller de gecenin şık isimleri arasındaydı.

Her zaman muhteşem görünmeyi başaran güzeller güzeli Miranda Kerr seçimini Proenza Schouler'dan yana kullanmış. Elbisenin üzerine oturuşu, kare kesimli yakası ve kıyafetini tamamlamak için başvurduğu bağcıklı ayakkabıları ile çok güzel görünüyor.

Bir Vitoria's Secret meleğinden başka birine. Candice Swanepoel geceye Prabal Gurung imzalı Yunan esintilerinin çokça hissedildiği elbise ve sandaletlerle katılmış. Yakışmış mı? Kesinlikle.

Alexander Wang yaz 2013 koleksiyonunda çıkardığından beri bu elbiseyi çok seviyorum. Ve bu elbiseyi onu çok güzel bir şekilde taşıyan Erin Wasson'un üzerinde görmek beni ayrı bir sevindirdi.

Bende de o bacaklar olsa bende göstermek isterdim. O yüzden Adriana Lima'yı Gicenchy elbisenin içinde görünce nefesimin kesilmesini doğal karşılıyorum.

Gecenin en çok giyilen ismi kuşkusuz Givenchy. Tasarımcıya sadakatini kanıtlamış güzel model Joan Smalls'ın da Riccardo Tisci imzalı bir şey giymesi beni şaşırtmadı.

You Might Also Like

2 comments

  1. Anonymous6/10/2013

    Yorumunu yanıtladım ve hemen senin postunu okumaya geldimmm.. Çok güzel bir post olmuş seninkide.. Olivia Palermo'nun ayağındakiler çirkinlik abidesi adeta.. Candice'nin elbisesi güzel ve de yakışmış ama kırmızı halı için biraz hafif kalmış sanki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olivia'nın o ayakkabıları olmasaydı tüm görünümüne bayılabilirdim, çok büyük hata yapmış onları seçmekle.
      Teşekkür ederim canım :)

      Delete