Tanıtım Turu Yüzü - Olga Kurylenko

12:58 AM


Tom Cruise ile rolleri paylaştığı film Oblivion'un tanıtımında birbirinden güzel görünümleriyle karşımıza çıktı Olga Kurylenko.

Hem şık hem de çeşitli görünümler sergilemiş. Ki ben böyle tanıtım turlarına bayılırım. Şimdiyse içlerinden en iyisini seçme zamanı.

1. Moskova Galası - Elie Saab
2. Moskova Tanıtımı - Stella McCartney
3. Tokyo Galası - Christian Dior
4. Tayvan Galası - Balmain
5. Los Angeles Galası - Burberry
6. Londra Galası - Marchesa
7. İrlanda Galası - Roland Mouret
8. Avusturya Galası - Valentino
9. Brezilya Galası - Emilio Pucci
10. Arjantin Galası - Nina Ricci

Bana göre en en en iyi görünümü kesinlikle Moskova Galası'ndaki Elie Saab elbisesi oldu.
Peki sizin için Olga Kurylenko'nun en iyi tanıtım turu görünümü hangisi?


You Might Also Like

1 comments