Ne Farklı Olabilirdi? - Olivia Palermo

3:00 PM

10 Nisan akşamı güzeller güzeli Olivia Palermo bir yardım kuruluşunun düzenlediği yemek için kırmızı halıdaydı.
Sarı, önü kısa arkası uzun elbisesi Katie Ermilio imzalı. Elbiseyi ve kemer ile kolyesini çok sevdim. Bence gayet başarılı bir kombin olmuş. Ancak sevmediğim bir şey var ki o da ayakkabıları. Tercihini Jimmy Choo 'dream' sandaletlerden yana kullanması bence çok büyük bir hata olmuş ve yaratmaya çalıştığı bütün havayı yerle bir etmiş.

Kendi seçtiğini beğenmediğim için ona üç farklı seçim hakkı sunuyorum.

1. Tom Ford bilekten bağlı sandalet - $1,050
2. Giuseppe Zanotti taşlı sandalet - $930
3. Christian Louboutin 'Pigaresille' - £ 413

Ben son zamanların en moda ayakkabısı olduğu ve elbiseye yakışacağını düşündüğüm için 3 numarayı seçiyorum. Peki sizin seçiminiz hangisi olurdu?



Daha fazla 'Ne Farklı Olabilirdi?' için tıklayın.

You Might Also Like

1 comments

  1. selamm :)
    ben de açkcası çok beğenmedim sanırım 2. numara daha iyi olabilirdi gibi geldi :)
    sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    ReplyDelete