Şık Şıkıdım - Rita Ora

10:21 PM


Rita Ora'yı da zaman zaman göze hoş gelmese de genel olarak eşsiz olan stilini de seviyorum.
En azından şaşırtma unsuruna sahip. Ne yapacağı, nereye ne giyeceği hiç belli olmuyor. Ve bu benim onun en sevdiğim özelliği.
Bir bu bir de olmazsa olmazı kırmızı ruju.

10 Nisan'da gerçekleştirilen Elle Women in Music Celebration ödülleri için kırmızı halıya bu güzelim Saint Laurent kıyafetle çıktığında kimse böyle bir şeyin olacağını, böyle bir tercihte bulunacağını tahmin bile etmemişti. İşte buna şaşırtma unsuru derim ben.

Bahar 2013 koleksiyonu ise Hedi Slimane'nin Yves Saint Laurent'a geldiğinden beri beğendiğim tek koleksiyonu ve ne zaman bir ünlünün üzerinde görsem mutlu oluyorum.

Tıpkı şu anda olduğu gibi. Rita tamamen podyumdaki görüntüye sağdık kalmış ve hiçbir şeyi değiştirmemeyi seçerek çok muhteşem bir görüntü sunmuş bizlere.
Eğer en ufak bir şey bile olmasaydı kıyafetin tüm havası gidebilirdi çünkü.

Kıyafete kendinden de bir şeyler katmış ve podyumda modelin taşıdığından kat kat daha güzel taşımış.
Tam da Şık Şıkıdım bir görüntü değil de nedir bu?

You Might Also Like

0 comments