Tanıtım Turu Yüzü - Selena Gomez

3:30 PM

'Spring Breakers' filmi pek benim zevkime hitap etmiyor ve filmi hiç merak etmiyorum. Fakat bu film iyi ki çekilmiş diyorum. Eğer çekilmemiş olsaydı ve eğer Selena Gomez bu filmde oynamamış olsaydı onu tanıtım turu boyunca bu kadar mükemmel bir şekilde hiçbir zaman göremeyecektik..



Normalde pek Selena Gomez hayranı sayılmam fakat stilini çok severim. Özellikle de kendine birçok kombini yakıştırmasını severim. E bir de çıtı pıtı genç bir kız olunca her şeyi yakıştırması daha bir kolay oluyor.

Tanıtım turu sürecinde de bu eşsiz stilinden ve çıtı pıtılığından bir gram kaybetmemiş.
Cesur tercihlerini ise özellikle ayrı bir sevdim, çünkü bu tercihler Selena'nın çocuksu yüzünün ötesinde saklı kalan seksapelitesini ortaya çıkarmış.

Versace - Oscar Partisi
Versace - Golden Globe Partisi
Dolce&Gabbana - SXSW Festivali
Blumarine - Madrid basın toplantısı
Dolce&Gabbana - Venedik Film Festivali basın toplantısı
Dolce&Gabbana - Toronto Film Festivali basın toplantısı
Reem Acra - Los Angeles Galası
Dolce&Gabbana - Madrid Galası
Versace - Berlin Galası
Gucci - Paris Galası
Marchesa - Toronto Film Festivali Galası
Versace - Venedik Film Festivali Galası

Benim favorilerim hiç şüphesiz ki mavi Gucci elbise, kırmızı Reem Acra elbise, siyah Versace takımı ve altın işlemeli dantelli siyah Dolce&Gabbana elbisesi oldu.

Umarım ki Selena Gomez birçok film projesinde yer almaya ve onları güzel kıyafetler içinde tanıtmaya devam eder. Sizlerin de bu güzel tanıtım turu hakkındaki fikirlerinizi duymak isterim.

Daha önceki 'Tanıtım Turu Yüzü' yazıları için tıklayınız.

You Might Also Like

0 comments