Şık Şıkıdım: Jennifer Lopez ve Lanvin Elbisesi

3:32 PM



Kim bir film galasına gelinlik giyip nasıl bu kadar güzel görünmeyi başarabilir?
Cevap basit: Jennifer Lopez 

İtiraf etmeliyim ki normalde JLo'nun stilinin hayranı değilimdir. Bana göre tam bir diva havası var ve benim zevkime gitmiyor bu havası. Ama her şeyin bir istisnası olabilir değil mi?

Jennifer Lopez yeni filmi Parker'ın New York gösteriminde adından bahsetmeyi gerçekten başarmış. Lanvin'in düğün koleksiyonundan bir elbise kırmızı halıda ancak bu kadar güzel olabilir. Ve sanıyorum ki onu bu kadar güzel kılan onu taşıyan insandaki özgüven. Bir başkasının bu elbiseyi giyerek bu kadar güzel olmasını düşünemiyorum bile. Bunu yalnız Jennifer Lopez başarabilir. 

Muhteşem görünümünü Lanvin ayakkabı, Tom Ford el çantası ve takıp takıştırdığı birbirinden güzel takılarıyla tamamlarken saçını ve makyajını olabildiğince basit ve göz alıcı tutmayı tercih etmiş. Ne de iyi yapmış!

Bu görüntünün üzerine bana söyleyecek hiçbir şey kalmıyor.



  






You Might Also Like

0 comments