Elie Saab 2013 Bahar Couture Koleksiyonu

2:03 PM

En iyisini en sona sakladım.

Gün gelir de Elie Saab'ın herhangi bir koleksiyonunu canlı canlı ön sıradan izleme şansını yakalarsam salonun dışında bir ambulans bulundurmam gerekecek sanırım. Kalbime zararlı olduğunu bile bile onu sevmekten vazgeçemiyorum.

Muhteşem bir göz şenliği, kusursuz bir işçilik ve bol bol mükemmeliyet. Benim için Elie Saab bu anlama geliyor.

Tek üzüntüm bir önceki koleksiyonu gibi Karlie'nin de bu koleksiyonda yer almamasıydı. Onun dışında tek bir kusur bile yok.

Bu koleksiyon bol bol karşımıza çıkacak gibi geliyor bana. Ve kesinlikle SAG ile Oscar kırmızı halısında kendine ön sıralardan yer ayıracak.

Defileden sevdiğim birkaç görüntüyü ve şovun tamamını paylaşıyorum ama uyarayım, kalbine güvenmeyen izlemesin..




You Might Also Like

0 comments