Tanıtım Turu Yüzü - Kristen Stewart

5:49 PM

Twilight serisinin son filminin çıkmasıyla Kristen Stewart için kasım ayı oldukça yoğun geçmişe benziyor.

Son film ile daha da cesurlaşan Kristen için muhteşem bir tanıtım turu yüzü olmuşa benziyor.
Giydiği her şeye bayıldım. Başından sonuna kadar bana göre mükemmel bir tanıtım turu oldu.


Öncelikle katıldığı televizyon programı ve film tanıtımlarından başlamak istiyorum.
Her etkinliğin kendine has havasına büründüğünü Comic-Con'daki kıyafetine bakarak söyleyebilirim.

1. Comic-Con - BCBG etek, Barbara Bui ayakkabılar
2. Jay Leno - Peter Pilotto elbise
3. Jimmy Fallon - A.L.C. elbise
4. Madrid tanıtımı - Julien Macdonald elbise
5. El Hormiguero - Rebecca Minkoff şort

Bana göre içlerinden en iyisi açık ara farkla Jimmy Fallon oldu.


Kırmızı halı ve galalarda ise her türlü sınırı zorlamayı hedeflemiş olan Kristen bunu en mükemmel şekilde gerçekleştiriyor.

Kendinden emin ve cesur görünümleriyle bana göre galalar tanıtım turunun en iyi kısmını oluşturuyor.

1. Tokyo Galası - Louis Vuitton 
2. Los Angeles Galası - Zuhair Murad
3. Londra Galası - Zuhair Galası
4. Madrid Galası - Christian Dior
5. Berlin Galası - Elie Saab

Seçmekte zorlansam da Los Angeles galasındaki halinin en iyisi olduğunu söylüyorum.

Size göre en iyi Kristen görünümü hangisi olmuş?

You Might Also Like

0 comments