Yapım Aşaması / Uzun Bir Ara

2:01 PM

Sevgili okuyucularım,

Hayatta en değer verdiğim şeyler arasında modanın da bulunduğunu beni tanıyan herkes biliyordur.
Hatta oldukça büyük bir yere sahip kalbimde. Ve blogum da benim için en az moda kadar değerli.

Kendi düşüncelerimi aktarmak ve bunları başkalarıyla paylaşmak kadar beni mutlu eden çok az şey var şu hayatta.

Ne yazık ki bu mutluluğa büyük bir ara vermek zorundayım. Türkiye'deki eğitim sistemi ve yarış atı zihniyeti sağ olsun. Normalde tam hayatı tatması gereken bir yaşta olan gençler test kitaplarının altında eziliyor.

Bu konuda ben üniversiteye hazırlanan normal bir insandan daha da çok zorlanacağım maalesef. Çünkü benim hem YGS sınavına hem de yetenek sınavına hazırlanmam gerekiyor. Hayallerimi gerçekleştirmek için bir senemi feda etmek önemli değil fakat blogumdan ayrı kalacağımı bilmek beni çok üzüyor.

Bu yazıyı da çok düşük bir moralle yazıyorum haliyle. Özellikle moda haftalarının ve film festivallerinin olduğu bir dönemde benim bunları paylaşamamam daha da parçalıyor beni.

Ama bu sene bir geçsin seneye bomba gibi döneceğim, size söz veriyorum. Bütün eksikliklerimi kapatacağım şüpheniz olmasın. Ve umarım bu zorlayıcı süreçte desteğinizi benden eksik etmezsiniz..

You Might Also Like

0 comments