feledene Vogue Türkiye'de!

3:47 PM

Vogue Türkiye Eylül Sayısı

Bu ay Eylül sayımı erken almama rağmen inceleme fırsatını yeni bulabildim ve 'Vogueokur' bölümünde Ağustos sayısı hakkında yazdığım tweet'i gördüm.

Görür görmez çok mutlu oldum, çıkabileceğini hiç düşünmeden yazmam ve sonucun böyle güzel olması gerçekten mutluluk verici bir şey.


Aslında bu benim tweet'imin yayınlandığı ikinci sayı. İlk tweet'im 'Yıl dönümü' sayısı olan Mart hakkındaydı ve Nisan sayısında çıkmıştı. Fotoğrafına buradan bakabilirsiniz. Onu görünce ağladığımı sizden saklamayacağım. Tam bir mutluluk krizi yaşamıştım görünce.

Bazılarınız bunu pek de önemli bulmayabilir fakat bu benim gibi biri (bir gün Vogue'ta çalışmak isteyen) için çok mükemmel bir duygu.

Umarım bundan sonra da tweetlerimi görmeye devam ederim..


Takip etmek isteyenler için  twitter adresim: @feledene

You Might Also Like

0 comments