Ne Farklı Olabilirdi? - Selena Gomez

7:43 PM

Selena Gomez - TCA ödüllerinde


TCA (Genlerin Seçimi Ödülleri) gecesi doğum günü kızı Selena Gomez'i gördüğümde çok büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım. Tamam başka bir zaman olsa çok güzel görünür ama insan 20. yaşını kutladığı bir geceye böyle sade mi gelir?
Elbisesinin rengi de kesimi de çıtı pıtı kişiliğine çok yakışmış ama ayakkabılarını çok sade buldum ve işi biraz abartıya götürecek 4 seçenek sunuyorum. Ayrıca bakmak isterseniz elbisesini eleştirdiğim yazım da burada.

1. DSquared Kristal ayakkabılar - € 1,190

2. Nicholas Kirkwood platform ayakkabılar - € 595

3. Jimmy Choo Swarovski Kristal Taşlı Süet ayakkabılar - €1,695

4.  Jimmy Choo 'Lake' Sandaletler - $ 1,095


Seçeneklerim de fiyatları kadar uçuk biliyorum ama bu dördünden birini giymesini çok isterdim..

You Might Also Like

0 comments