Şık Şıkıdım: Kate Hudson ve Atelier Versace Elbisesi

8:54 PM


60. Venedik Film Festivali dün, 'The Reluctant Fundamentalist' filmi ile açılışını yaptı.

Filmin başrol oyuncularından biri olan Kate Hudson da Atelier Versace elbisesi içinde kırmızı halıyı adeta yıktı geçti. Bu, bu hafta gördüğüm en şık görünüm diyebilirim.


Kate, Atelier Versace 2012 Sonbahar koleksiyonundan bir tasarımı giyen ilk kişi ve koleksiyonun en güzel elbiselerinden birini seçmiş. Bu kadın her zaman nasıl giyinmesi gerektiğini biliyor gerçekten de.

Kelimenin tam anlamıyla nefes kesici bir görünüm. Muhteşem ama bazı kusurları olduğu da söylenebilir.

Swarovski taşlarla süslü ten rengi elbisesi ile kombinlediği ayakkabıları, Edie Parker el çantası ve Faberge mücevherleri benden tam puan alıyor.




Genel görünümü mükemmel olmasına rağmen dikkatli incelendiğinde birkaç noksan göze çarpıyor.
Öncelikle saçı bu elbise ve etkinliğe göre çok sade kaçmış. Makyajı da sade ama ben hiçbir zaman abartılı makyajları seven biri olmamışımdır, o yüzden bana göre güzel duruyor.

Onun dışında gözüme batan tek nokta  elbisenin teninin rengiyle aynı oluşu. Sevmiyorum insanların kendi ten renkleri ile uyumlu bir şeyler giymelerini. Ama Kate şanslı, elbisenin muhteşem işçiliği ve üstünde duruşu bunu da gölgede bırakıyor.


Bence Kate rahatlıkla bu haftanın 'En İyi Giyineni' seçilebilir. Ki benim gözümde zaten öyle.

Sizce Kate Hudson, bu haftanın neyi olabilir?

You Might Also Like

0 comments