Aman Başınız Boş Kalmasın

3:15 AM


Bu sene öyle görünüyor ki başımızdan hiçbir şey eksik olmayacak!
Şaka şaka, ama umarım başımıza gelenler sadece bu son derece şık ve bir o kadar da tuhaf aksesuarlar olur.
2012 Sonbahar Couture sezonunun son günüyle birlikte gözlerim bir şenlik yaşadı. Couture gibisi yok hakikaten. Ne kadar da seviyorum o birbirinden güzel sanat eserlerini.

Ve Paris Moda Haftası'nın son günüyle birlikte bu sene muhtemelen her yerde karşımıza çıkmaya başlayacak olan yeni yeni aksesuarlara merhaba demenin zamanı geldi.
Açılışı Giambattista Valli ile yaptığımız bu yeni trend tabii ki de baş aksesuarlarından oluşuyor. Onu izleyen Armani Prive ise bize mini duvak, tüy başlık ya da sade bir şapka gibi seçenekler sunsa da sanırım bu trend bana göre değil. Ama çok tarz olduğu kesin.


 Bazılarınız Giambattista Valli'nin uçuk düşünce tarzını desteklemeyebilir. Aslında ben de pek sıcak bakmıyorum gözümün veya yüzümün üstündeki kelebek fikrine ama Couture işte bu, her şeye hazır olmalıyız.
Onu sevmediyseniz Karl Lagerfeld Chanel'in saç filesi ile imdadınıza yetişecektir inanın bana. Saç filesi denince aklıma gelen görüntüden çok daha şık ve modern olduğu kesin ama bu görüntü de bana uymuyor nedense.


Anlaşılan o ki Jean Paul Gaultier de saç filesi taraftarından ki buna çok şaşırdığımı söyleyemeyeceğim doğrusu. O çılgın adam ne yaparsa yapsın şaşırmamayı çoktan öğrendim ben.

Ama onun aksine Alexis Mabille için aynı şeyi söyleyemem. Bunu gerçekten ama gerçekten yapamam. Sadece bana mı öyle geliyor yoksa bu modeller gerçekten de Grinç filmindeki küçük kıza mı benziyorlar? Tamam, tıpatıp aynı demiyorum ama çok ufak da olsa andırmıyorlar mı gerçekten? Bu trendin en uçuğu kafamın ta arkasından gelerek yüzümün üstünde sallanacak olan avize taşı olmalı.

Christian Dior'un da arasında bulunduğu 2012 Sonbahar Couture sezonunun baş aksesuarları trendlerini izleyen diğer tasarımcılar ise Maison Martin  Margiela, On Aura Tout Vu, Iris Van Herpen, Ulyana Sergeenko. Benim gördüğüm kadarıyla son yılların en uçuk moda trendi bu olsa gerek. Ugg'a bile alışabilirim ama buna alışamam. Ki umarım, umarım bu trend podyumlardan daha ileri gitmez ve herkes başına bir şeyler geçirerek Anna Dello Russo'yu garip başlıklar kraliçesi tahtından indirmeye kalkışmaz.

You Might Also Like

0 comments