2012 Teen Choice Ödülleri Kırmızı Halı - Kristen Stewart & Robert Pattinson

9:34 PM



Dün gece Los Angeles'ta düzenlenen 'Teen Choice Awards' Türkçe ismiyle Gençlerin  Seçimi Ödülleri'nde sörf tahtalarını evlerine götüren isimlerden biri de Twilight ekibi ve Kristen Stewart oldu.

Kırmızı halıyı başka bir yazımda inceleyeceğim ama önceliği bu güzel çifte vermek istiyorum. Onlar kırmızı halıya çıkmayacak kadar havalılar çünkü.

Kimin ne düşündüğü umurumda bile değil. Bence her ikisi de hem çok yetenekli oyuncular hem de birlikte çok yakışıyorlar.

O yüzden onlara özel bir yazı hazırlamak istedim.



Kristen geceye Roberto Cavalli Resort 2013'ten ceket, deri pantolon, beyaz tişört ve Christian Louboutin 'Pigalle' rugan ayakkabı ile katıldı. Şahsen ceket ile uyumlu pantolonu da giymesini isterdim ama bu hali de fazlasıyla hoşuma gitti doğrusu. 
Onu hep mini elbiselerin içinde aynı tarzda görmeye o kadar alışkınım ki bu hali çok farklı geldi. Ama tabii ki çok çok iyi bir farklıydı bu. Bayılıyorum onun bu tarzda giyinmesine. Keşke hep böyle giyinse. 
Her zamanki gibi değişik ve hiç değişmeyen takıları ile görünümünü tamamlamış. Yüzüne mükemmel giden koyu mavi bir göz makyajı ve saçının değişik modeli ayrı bir hoşuma gitti.

Robert'ın ise ceketi KOMAKINO Spring 2013, gömleğiyse Marc Jacobs Spring 2012.
Her şeyden önce Kristen ile renk olarak uyumlu oluşu hoşuma gitti. Hem gömleğini hem de ceketini çok sevdim. Keşke her erkek onun gibi değişik ve kendine yakışanı giyse. 


You Might Also Like

0 comments