2012 MTV Film Ödülleri (Part 1)

6:03 PM


İlk üçten sonraki en iyi 5'imi seçmek çok kolay oldu. Hem bu kişiler gerçekten güzel giyindikleri için hem de geri kalanlar gerçekten de çok kötü oldukları için. 
Aslında en iyi ilk üçte üçüncü olarak kırmızı Lanvin elbisesi içindeki Charlize Theron'u seçmekte kararlıydım ama sanırım hayran genç kız hormonlarım kabardı ve onun yerine Kristen dedim. Olsun, yine de Charlize her zaman gönüllerin birincisi. Elbiseyi mükemmel taşımış ama tek gözüme batan unsur çanta ve ayakkabı arasındaki uyumsuzluk.
Nikki Reed de beni çok şaşırtarak bu listede yerini alıyor. Normalde ondan hiç beklenmeyecek bir performans göstererek çok şık olmayı başarmış. Randi Rahm elbisesi ve takı-saç-makyaj-ayakkabı kombini çok hoş. Evlilik bu kıza yaramış. 
2012 yaz sezonunun modası 'neon renkler' MTV kırmıız halısında da karşımıza çıkıyor. Julia Jones'un Joy Cioci elbisesi çok hoşuma gitti. Özellikle detayları ve ten rengi ile arasındaki uyumu beğendim ama ayakkabıları bir türlü yakıştıramadım. Keşke mavi veya pembe renkte bir şeyler giyseymiş. Siyaha bile razıydım.
Çok kararsız kalmıştım ama Emma Watson'ın da bu listede olması gerektiğini düşündüm. Harry Potter serisinin bitmesiyle birlikte herkesin bildiği o hanım hanımcık imajından çok uzaklaşmış. O eski hanım hanımcık prenses hallerini çok beğensem de Brood elbisesi içinde güzel durduğunu itiraf etmeliyim. Kıyafetine yakıştırdığı ayakkabılar ve takılarla güzel bir kombin olmuş.
Ne kadar kırmızı halı da olsa Haziran sıcağında seçenekler biraz daralıyor. Leighton Meester ise bu etkinlikte biraz daha konforundan yana olanlardan. Ama Christian Cota kıyafetiyle hem rahat hem uyumlu hem de şık olmayı başarmış.


Erkeklere yer vermeden olmaz diye düşündüm. Favorim tabii ki de şirinliğiyle kalbimi eriten Josh Hutcherson. Diğerleri de oldukça bu etkinliğe göre giyinmiş görünüyorlar. Erkeklerin işi her yerde kolay. Kadınları baştan sona incelerken onlara bir iki saniyemi ayırıyorum, ne güzel. 

You Might Also Like

0 comments