Oscar 2013 (Part 2)

6:30 PM


Biraz geriye gidelim ve benim Tadashi Shoji'den bahsettiğim yazıma bir dönüp bakalım. 
"Kırmızı halıda kimin ne giyeceğini bilmiyorum ama Octavia Spencer'ın Tadashi Shoji giyeceğinden emin gibiyim."
Demişim ve Octavia da Tadashi Shoji giyerek beni kırmamış. Bir kere daha sevdim şimdi kendisini. 
Mücevherleri Lorraine Schwartz, el çantası da Leiber.
Bence kırmızı halının en iyileri arasında bu görünüm. Yani bana söyleyecek bir şey bırakmamış zaten, kıyafet kendi kendine konuşacak güzellikte.


Viola Davis geceye kendine özel dikilmiş Vera Wang imzası taşıyan bu elbiseyle katıldı.
Öncelikle peruğu tercih etmeyip kendi doğal saçıyla çıkması çok cesurca bir hareketti, bunu söylemek istedim.
Bu renk ten rengine çok yakışmış, elbisesi ile uyumlu küpeleri ve sadece makyajı ile güzel bir uyum oluşturmuş.
Elbisenin rengi ne kadar güzel olsa da modeli ona hiç gitmemiş bence. Başka bir modelle gecenin en şıkları arasına girebilirmiş.


Gecenin en şıklarından biri olmayı başaran Tina Fey Carolina Herrera imzası taşıyan bir elbise giymişti.
Bulgari mücevherleri ve elbisesinin kemerine uydurduğu siyah çantası Roger Vivier çantasının uyumluluk içinde oluşunu sevdim.
Makyajı hafif, saçı ise oyuncunun daha önce denemediği bir tarzda toplanmıştı. Kimisi beğenmemiş olabilir ama ben yakıştırdım.


Kendisini ilk kez görmeme rağmen bu ilk görüşte aşk gibiydi. Elbiseden bahsediyorum tabii ki!
Şaka bir yana Leslie Mann Roberto Cavalli içinde gerçekten büyüleyici görünüyordu. 
Saçı ve takıları harika. Kendi beyaz teni ve elbise ile oluşturduğu zıtlık ise bir o kadar güzel. 
Görünümündeki tek kusur ise iki bileğinde de bilekliği olmalı. Gözler oraya kaçınca tüm görünüm berbat oluyor. 


Gecenin en büyük demesem de azımsanamayacak şekildeki hayalkırıklığı bence Natalie Portman'a ait oldu. 
Sırf bu sene aday olmayıp ödül alamayacaksın diye geçen seneki halini aratmak zorunda mıydın? 
Tamam Vintage Dior giyip gelmişsin anladım ama bu numaralar bana sökmez canım. İstemeye istemeye gelmişsin belli. Geçen sene hamile halinle bile en iyiler arasına giren Natalie'ye bunu yakıştıramadım.
Bu arada takıları Harry Winston.



Geceye damgasını vuran isimlerden biri de Sandra Bullock oldu. Ama bu damganın bıraktığı izin iyi mi yoksa kötü mü olduğu belirsiz.
Sandra Bullock'un Oscar için tercihi Marchesa oldu. Omuz ve bel bölgelerindeki yaprak şeklindeki süslemeleri ile sırt dekolteli siyah beyaz elbisesi moda blogerlarını ikiye ayırdı. 
Kimileri onu bu elbise içinde görmeye dayanamazken kimileri de bunun Sandra Bullock'un en iyi görünümlerinden biri olduğunu düşündü. 
Bense tam ortadaki o kısa çizgideyim. İlk görüşte beğendim. Sırt dekoltesini at kuyruğu yaptığı saçıyla ustaca örtmesini ve elbisesini sevdim. Sadece elbise sanki başka birine aitmiş gibi duruyor. Daha genç birine üstelik.
Ben geçen seneki kırmızı Vera Wang elbisesini daha güzel bulmuştum doğrusu, ama bu da güzel oyuncuya yakışmamış değil. 


Çok uzun zamandır görmeyince ne kadar yaşlanmış olduğunu unutmuşum. Amerikanın Sweet Heart'ı çökmüş sanki. 
Gene de eski muhteşemliğinden ve yüzündeki o güzel gülüşünden bir şey eksilmiş değil. 
Cameron'ın boyuna ve huyuna yakışan elbisesi Gucci Premiere. Elbisesindeki işçiliği öve öve bitiremedi kırmızı halıdaki röportajında, ama hakikaten öve öve bitirecek gibi değil. Muhteşem bir elbise olduğu kesin.
Ayrıca saçı, en sadesinden makyajı ve kolyesi de ufak dokunuşlar yaparak daha da güzel bir görünüm kazandırmış. 

You Might Also Like

0 comments