2012 People's Choice Ödülleri Kırmızı Halı - Part 3

10:04 PM


Ve gecenin en berbatları kısmına geldik. Gözümü kapatmayı çok istiyorum ama gözüm kapalı yazmayı pek becerebileceğimi sanmıyorum o yüzden bu kısa işkenceye katlanacağım ne yazık ki.
Selena Gomez kesin bu Jenny Peckham elbiseyi tavan arasından çıkarmış, üzerindeki örümcek ağlarının başka bir açıklaması olamaz. 
Kuzeninin düğününe katılır gibi gelen Demi Lovato'nun geniş göğüs dekoltesi olan Marchesa elbisesini her yönden çok aşırı. Bu kızı sevemedim gitti zaten.
Aslında hem Nina Dovrev'i hem de Elie Saab'ı severim, ama nedense bu sefer hiç olmamış. Bir kere yeşil Nina'nın rengi değilmiş onu anladım. Ayrıca elbisenin üzerindeki duruşu da kötü ve ayakkabıları hiç yakışmamış kıyafetine. Kısacası burada çok fazla hata var.
Cobbie Smulders sade Reem Acra elbisesi içinde o kadar da kötü değil ama aksesuarlarını ve birkaç numara büyük ayakkabılarını pek sevemedim.
Ah Jennifer Morrison lütfen saçını çöz ve o Oscar de la Renta elbiseyi çıkarıp üstüne doğru dürüst bir şeyler giy. Çok ama çok kötü görünüyorsun.
Ashley Greene'nin Donna Karan elbisesini gördüğüm anda nefret ettim. Bir kere deri ve dantel mi? Lütfen.  Göbeği olmadığını bildiğim halde bu kadar sıkı bir elbise göbeği varmış gibi görünmüş. Hem o elbisenin yırtılmasından korkmadan nasıl oturabilir ki?

You Might Also Like

0 comments